1. INFORMATIE OVER ONS

BABY EXCLUSIEF

COLENBRANDERSTRAAT 25

5624 EH EINDHOVEN

KvK 74512218

BTW NL002482998B48

info@babyexclusief.nl

2.   BESTELLEN

U kunt een bestelling plaatsen door de aanwijzingen te volgen die u op de site te zien krijgt zodra u op het product klikt naar keuze. U kunt daarna uw order nog checken of alle gegevens kloppen voordat uw op de knop “bevestigen order” drukt . Na het bevestigen van de order gaat u naar het volgende scherm.

3. BETAALMETHODEN

iDEAL 

PayPal

4.   BESCHIKBAARHEID EN LEVERING

Wij leveren alleen in Nederland. Wij leveren de door u bestelde goederen op het adres dat u ons doorgeeft op het moment dat u uw bestelling op deze site plaatst. Alle prijzen van de artikelen op deze site zijn inclusief verzendkosten.  Wij verzenden uw bestelling zo snel mogelijk (binnen 1-8 dagen) met DHL. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging in de levering, veroorzaakt door het niet beschikbaar zijn van iemand om de levering van de producten in ontvangst te nemen. Het is uw verantwoordelijkheid om contact op te nemen met het postkantoor of koeriersbedrijf met betrekking tot de goederen die niet konden worden bezorgd omdat u niet beschikbaar was. De actuele voorraad van een artikel staat onder de beschrijving van desbetreffende product.

5. HERROEPINGSRECHT

Als u uw order wilt retourneren, kan dit binnen 14 werkdagen vanaf de datum van ontvangst van uw bestelling. Graag email versturen naar onderstaand adres:

info@babyexclusief.nl

Geef in uw email aan uw ordernummer en welk produkt en hoeveelheid u wilt retourneren.

Verpak het bestelde artikel, in de originele verpakking en/of aanhechting van de labels (indien redelijkerwijs mogelijk) of een deel hiervan en zend deze retour aan :

Colenbranderstraat 25

5624EH Eindhoven te Nederland.

De koper is verantwoordelijk voor het produkt en de verzendingskosten voor retourneren van een bestelling.

6. GARANTIE

Zonder beperking van uw herroepingsrecht onder artikel 7 kunt u het product retourneren aan ons, bv. als het product niet het bestelde product is, deze beschadigd of defect is of het om een verkeerd geleverde hoeveelheid gaat.

Indien goederen worden geleverd met zichtbare transportschade, moet u deze schade -indien mogelijk- onmiddellijk bij de bezorger kenbaar maken en zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Indien u niet reclameert of geen contact met ons opneemt, heeft dit geen gevolgen voor uw wettelijke rechten en de afdwinging daarvan, in het bijzonder wat betreft uw wettelijk recht op garantie. Maar u helpt ons dan om onze eigen rechten tegenover de vrachtvervoerder of de transportverzekering te doen gelden.

Indien u aanspraak wilt maken op de wettelijke garantie, dient u het defect binnen 2 weken na constatering te melden. Hierna heeft  u de mogelijkheid het artikel te laten herstellen (indien mogelijk), is reparatie niet mogelijk dan mag u een vervangend artikel uit zoeken, of kiezen voor teruggave van het betaalde bedrag. Deze garantie vervalt wanneer:

u, de koper zelf heeft getracht een gebrek te herstellen,

u, de koper de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet (goed) heeft opgevolgd,

u, de koper het artikel niet gebruikt heeft waarvoor dit bestemd is.

7. VRAGEN

Heeft u een suggestie hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten!

Bij voorkeur per e-mail

info@babyexclusief.nl